THIS IS AN INTERNATIONAL TOURNAMENT people from Belgium - Netherlands only or people that speak Dutch and live abroad.
Tornooi intro : Het WK in Braziliƫ komt eraan, de onderlinge rivaliteit tussen Belgiƫ en Nederland is er altijd geweest, dit zullen we ook aankaarten in de voorronden in dit tornooitje. Om in Brazilie echter kans te maken op winst, verenigen wij onze krachten en sturen wij onze 11 beste CC spelers van de lage landen naar Brazilie als 1team.
Wat betekend dit allemaal : Je moet je inschrijven in een land : Belgie of Holland ( er zijn dus 2 groepen ) We hebben 2 groepen met gelijke aantallen nodig, indien nodig zal ik spelers vragen om van groep te veranderen, spelers per groep : 12 of 16 Voorronden : Je speelt 4 voorronden:2games in elke ronde ( thuismatch ā uitmatch ) - 1vs1 - doubles - Poly(3) - Quadriples Elke keer speelt een belg VS. een nederlander. Mappen : BelgiĆ« = Flanders1302 Holland : Netherlands => Je zal dus 8 games in totaal spelen => Er is een puntensysteem ( individueel + landtotaal )
FINALE : BRAZILIE 11 spelers gaan naar de Finale Winnende land = 7 beste spelers gaan naar de finale Verliezende land = 4 spelers naar de finale => Deze spelen een 11player standaard game op de map Brazilie om de Kapitein van de ploeg te bepalen.
Tornooi info : 1 voorronde / week. Alle tegenstanders zullen gekozen worden met Random.org Geen fog of war regel, een snapshot geven word wel geapprecierd. Tiebreaker : indien er gelijke punten zijn - extra standaardgame op de homemap ( met het aantal spelers die gelijke punten hebben )
ik speel graag mee,maar bij voldoende spelers graag reserve,want ik ben aant afbouwen ivm vakantie. ik ben hollands,maar eet vaak vlaamse friet met trappisten biertje,dus beide landen zijn mogelijk