Moderator: Tournament Directors
ndrs wrote:Jag hade gärna varit med, men jag tycker att 10 turns är för lite.
Lufsen75 wrote:ndrs wrote:Jag hade gärna varit med, men jag tycker att 10 turns är för lite.
10 turns är beprövat sedan tidigare turneringar och ett bra mått att bli av med matcher ganska snabbt. Erfarenheten säger att många matcher är klara innan runda 10. Så skall jag sätta upp dig på plats 31 i listan?
Lord Farquaad wrote:Eftersom jag är lite novis angående turneringar. Vad händer nu? Blir man inveterad till spel eller hur funkar det?
kachiun wrote:vad gäller för de som inte har skrivit in några settings?
EvilSwede wrote:Söker du reserver? Jag kan vara med...
kachiun wrote:jaha... vad händer om man inte har fått en ledig lucka och inbjudningstiden går ut? WO eller? Kan man spela matchen efter det eller är man bara ute?
qwert wrote:its these international-i though that you need to have rules of tournament in two language-english and yours? These is what they tell me when i create YUgosla League.
glee wrote:Det är här man ska rapportera resultat, va?
lama vann iaf mot mig i tionde rundan
//glee
Lufsen75 wrote:kachiun wrote:jaha... vad händer om man inte har fått en ledig lucka och inbjudningstiden går ut? WO eller? Kan man spela matchen efter det eller är man bara ute?
Jag bjuder in igen och kommer att göra det max tre gånger. Det bästa är att ha en lucka ledig framöver.
kachiun wrote:Lufsen75 wrote:kachiun wrote:jaha... vad händer om man inte har fått en ledig lucka och inbjudningstiden går ut? WO eller? Kan man spela matchen efter det eller är man bara ute?
Jag bjuder in igen och kommer att göra det max tre gånger. Det bästa är att ha en lucka ledig framöver.
Tackar för detta! Jag har nu fått en lucka =)
Users browsing this forum: No registered users