Förbered dig på AoR2 istället. =)juventino wrote:ar det illa att jag ar lite glad for det?.... har aldirg spelat din karta;)dejepete wrote:Hej
Kommer tyvärr inte kunna vara med nästa säsong, ska vara bortrest större delen av våren och hinner inte med förrän tidigast i sommar igen. Riktigt surt nu när man äntligen tagit sig till förstadivisionen, men det är bara att ta nya tag till säsong 6!
Lycka till i säsong 5!!
Svenska mästerskapen V [Winners: juventino & ArgoW]
Moderator: Tournament Directors
Re: Svenska mästerskapen V

Lufsen75 wrote:Förbered dig på AoR2 istället. =)juventino wrote:ar det illa att jag ar lite glad for det?.... har aldirg spelat din karta;)dejepete wrote:Hej
Kommer tyvärr inte kunna vara med nästa säsong, ska vara bortrest större delen av våren och hinner inte med förrän tidigast i sommar igen. Riktigt surt nu när man äntligen tagit sig till förstadivisionen, men det är bara att ta nya tag till säsong 6!
Lycka till i säsong 5!!
Vem har den kartan?
-
Dryorophus
Lufsen så klart.juventino wrote:Lufsen75 wrote:Förbered dig på AoR2 istället. =)juventino wrote:ar det illa att jag ar lite glad for det?.... har aldirg spelat din karta;)dejepete wrote:Hej
Lycka till i säsong 5!!
Vem har den kartan?
Han har ju tänkt ta kvalplaceringen och vinna den för att spela i första divitionen nästa säsong
Genom att dejepete har lagt ner denna säsong så fylls serien ut med bäst placerade som inte åkt ner en serie. Ohc då är det jag kvar i div. 2. om inte benneb snart meddelar att han ska vara med så kommer nog vinnaren av div. 3 upp också.Dryorophus wrote:Lufsen så klart.juventino wrote:Lufsen75 wrote:Förbered dig på AoR2 istället. =)juventino wrote:ar det illa att jag ar lite glad for det?.... har aldirg spelat din karta;)dejepete wrote:Hej
Lycka till i säsong 5!!
Vem har den kartan?
Han har ju tänkt ta kvalplaceringen och vinna den för att spela i första divitionen nästa säsong

ja är med
upp med alstergren istallet eller nan som akte ur division 1 istallet.. konsitgt om man hoppar en massa placeringar eller till och med hela div.
Kan bli så men i fotbollen är en nedgradering permanent. Det är där jag hämtade denna regel. Det var så som Assyriska kom upp i allsvenskan. Men kan håla med om att man kanske inte ska hoppa över en division iallafall.juventino wrote:upp med alstergren istallet eller nan som akte ur division 1 istallet.. konsitgt om man hoppar en massa placeringar eller till och med hela div.

-
Dryorophus
När är sista anmälningsdatum då??
När drar vi igång?
När drar vi igång?
Tänkte starta någonstans runt 15-25 januariDryorophus wrote:När är sista anmälningsdatum då??
När drar vi igång?

klart jag är med.
kan bli så att det kommer en utböling in i division ett istället. Detta om Jonsvoll från Norge vill vara med. Det är svalt intresse i Norge för en ny säsong.juventino wrote:upp med alstergren istallet eller nan som akte ur division 1 istallet.. konsitgt om man hoppar en massa placeringar eller till och med hela div.

Jag är med så klart
ok.. roligt om han vill vara med sa jag kan fa lite revanch...Lufsen75 wrote:kan bli så att det kommer en utböling in i division ett istället. Detta om Jonsvoll från Norge vill vara med. Det är svalt intresse i Norge för en ny säsong.juventino wrote:upp med alstergren istallet eller nan som akte ur division 1 istallet.. konsitgt om man hoppar en massa placeringar eller till och med hela div.
haha. Vi får nå sejuventino wrote:ok.. roligt om han vill vara med sa jag kan fa lite revanch...Lufsen75 wrote:kan bli så att det kommer en utböling in i division ett istället. Detta om Jonsvoll från Norge vill vara med. Det är svalt intresse i Norge för en ny säsong.juventino wrote:upp med alstergren istallet eller nan som akte ur division 1 istallet.. konsitgt om man hoppar en massa placeringar eller till och med hela div.
Kul att se Bella! Också kul att du valt samma karta och setting som jag...bellanoni wrote:Jag är gärna med igen... men ändra min setting till portugal, no fog, chained, no spoils.
Divisionsindelning och settings:
Code: Select all
Division 1 karta Spelordning kort fort fog
juventino Alexanders Empire Sequential esc chained nej
benneb France Sequential flat chained nej
GloriousL British Isles Sequential esc chained nej
Crash_22 Portugal Sequential no chained nej
Steelmind Arctic Sequential no adjacent ja
Jonsvoll Canada sequential no chained nej
Division 2
alstergren Discworld Sequential esc unlimited nej
Dryorophus BeNeLux Sequential no chained nej
Lufsen75 Age of Realms 2 Sequential no chained ja
dj_Rolf Brittish Isles Sequential flat chained ja
Snögubben Madness Sequential flat unlimited nej
bellanoni Portugal Sequential no chained nej
Division 3
lama Brittish isles Sequential flat chained nej
KuGelFaNg Age of Realm 1 Sequential no unlimited ja
drainyou Brittish isles Sequential no unlimited nej
ishamael Classic Sequential esc unlimited nej
tokstolle Siege Sequential flat chained nej
bjogus Alexanders Empire Sequential esc unlimited ja
Division 4
Snoken Classic Shapes Sequential no unlimited nej
Alamopud Classic Sequential flat unlimited nej
pela666 France Sequential no chained nej
Trician Africa Sequential no adjacent nej
Inquisitor BeNeLux Sequential esc chained ja
Milamber Nova Brittish isles Sequential flat chained nej
Division 5
ArgoW Age of Realm 2 Sequential no unlimited ja
Phlaim Waterloo Sequential no chained ja
maheos Classic Sequential flat unlimited nej
EckoJ Feudal War Freestyle flat chained ja
Ralfbuske Circus Maximus Freestyle esc unlimited nej
SinZerius Africa Sequential flat chained nej
Division 6
Thezzaruz Canada Sequential flat unlimited nej
van osch Archipelago Sequential esc chained nej
pasberg World 2.1 Sequential no chained ja
anaximo Asia Sequential esc chained ja
Re: Svenska mästerskapen V (vecka 1)
Först ut med att vinna genom att i 10:e rundan besegra dj_Rolf på hans hemmaplan.

Game 4061497
Round 5
Crash vann!
Round 5
Crash vann!
Svenska Mästerskapen V - Div 4 omg 1
Game 4061520
Vinnare: pela666
Runda: 9
Spelare: Trician vs pela666
Game 4061520
Vinnare: pela666
Runda: 9
Spelare: Trician vs pela666

I love the name of honor, more than I fear death. -JC
The Real Bastard from Sweden!
I Just Didn't Come in Last
-
Dryorophus
Game 4061505
Mellan Dryorophus och Snögubben
Vinnare Dryorophus i runda 7
Mellan Dryorophus och Snögubben
Vinnare Dryorophus i runda 7
Svenska Mästerskapen V - Div 5 omg 1
vinnare ArgoW
Game 4061528
Round 5
vinnare ArgoW
Game 4061528
Round 5
Division 2 omg 1
Spelare: alstergren - bellanoni
Spelnr: Game 4061501
Vinnare: alstergren
I runda: 12
Not: Kommer att vara borta i helgen, fredag till måndag. Ska försöka luska ut vem jag lirar mot och be om anstånd att starta, men det borde väl vara ok hoppas jag.
Spelare: alstergren - bellanoni
Spelnr: Game 4061501
Vinnare: alstergren
I runda: 12
Not: Kommer att vara borta i helgen, fredag till måndag. Ska försöka luska ut vem jag lirar mot och be om anstånd att starta, men det borde väl vara ok hoppas jag.
Gengoldy wrote:Of all the games I've played, and there have been some poor sports and cursing players out there, you are by far the lowest and with the least class.
Game: 4061508
Vinnare Lama i omgång 11.
Vinnare Lama i omgång 11.