Moderator: Tournament Directors
tokstolle wrote:Med även denna säsong, och behåller även mina settings (vad de nu var)
juventino wrote:Jag ar med. Men andra min karta till Alexander´s Empire...
Lite trott pa att starta i uppforsbacke i italien..
Men samma settings.
Gengoldy wrote:Of all the games I've played, and there have been some poor sports and cursing players out there, you are by far the lowest and with the least class.
juventino wrote:Finns det nan nkl chans att se vad de and har for settings? for lat for att soka... och vill inte bli overaskad av aor eller nat sant....
kirati wrote:tyvärr måste jag avstå från denna sesång. kanske lite sent o säga eller? men hoppas det inte förstör några planeringar, men tack för erbjudandet
Lufsen75 wrote:juventino wrote:Finns det nan nkl chans att se vad de and har for settings? for lat for att soka... och vill inte bli overaskad av aor eller nat sant....
dejepete Feudal War Sequential no chained ja
dejepete wrote:Hej
Kommer tyvärr inte kunna vara med nästa säsong, ska vara bortrest större delen av våren och hinner inte med förrän tidigast i sommar igen. Riktigt surt nu när man äntligen tagit sig till förstadivisionen, men det är bara att ta nya tag till säsong 6!
Lycka till i säsong 5!!
juventino wrote:dejepete wrote:Hej
Kommer tyvärr inte kunna vara med nästa säsong, ska vara bortrest större delen av våren och hinner inte med förrän tidigast i sommar igen. Riktigt surt nu när man äntligen tagit sig till förstadivisionen, men det är bara att ta nya tag till säsong 6!
Lycka till i säsong 5!!
ar det illa att jag ar lite glad for det?.... har aldirg spelat din karta;)
Users browsing this forum: No registered users