Moderator: Tournament Directors
Lufsen75 wrote:Registrering stängd och ny serieindelning kommer inom kort. Vi startar på torsdag
Gengoldy wrote:Of all the games I've played, and there have been some poor sports and cursing players out there, you are by far the lowest and with the least class.
alstergren wrote:Lufsen75 wrote:Registrering stängd och ny serieindelning kommer inom kort. Vi startar på torsdag
Kul!
Som vanligt får man tacka och bocka för att du lägger ned tid och energi på detta!
kirati wrote:urskäkta men det e så att "maheos" tog min motståndare på spel 3200813 när han skulle tagit 3200811 (dvs länken över min han tryckte antagligen fel)
fråga nu, skall jag möta hans//hennes motståndare ellr hur blir det?? ny match ellr??
White Moose wrote:kirati wrote:urskäkta men det e så att "maheos" tog min motståndare på spel 3200813 när han skulle tagit 3200811 (dvs länken över min han tryckte antagligen fel)
fråga nu, skall jag möta hans//hennes motståndare ellr hur blir det?? ny match ellr??
Rätt ska vara rätt, så ett nytt spel borde göras där jag och kirati kan mötas.
Lufsen75 wrote:White Moose wrote:kirati wrote:urskäkta men det e så att "maheos" tog min motståndare på spel 3200813 när han skulle tagit 3200811 (dvs länken över min han tryckte antagligen fel)
Rätt ska vara rätt, så ett nytt spel borde göras där jag och kirati kan mötas.
Gör ny match till er två så att ni kan rättmätigt göra upp.
Phlaim wrote:Antar att det är för sent att byta hemmabana?
Lufsen75 wrote:Första segern till mig mot znoork efter alldeles för många rundor. Så 2 poäng till mig och en till znoork
Ralfbuske wrote:Lufsen75 wrote:Första segern till mig mot znoork efter alldeles för många rundor. Så 2 poäng till mig och en till znoork
Hur fungerar poängsystemet?
dj_Rolf wrote:Game 3200788
Round 6
Players
lama
dj_Rolf
dj_rolf vann
Users browsing this forum: No registered users