Moderator: Tournament Directors
Gengoldy wrote:Of all the games I've played, and there have been some poor sports and cursing players out there, you are by far the lowest and with the least class.
alstergren wrote:Kul med lite nytt blod. Var en del deadbeats under säsong 3 vad jag minns, så det är välkommet!
Lufsen75 wrote:Och för att minska det ska alla som jag skickar PM till svara genom post i denna tråd om de ska vara med i 4an.
PS hur går det mot norrmannen?
Gengoldy wrote:Of all the games I've played, and there have been some poor sports and cursing players out there, you are by far the lowest and with the least class.
alstergren wrote:Lufsen75 wrote:Och för att minska det ska alla som jag skickar PM till svara genom post i denna tråd om de ska vara med i 4an.
PS hur går det mot norrmannen?
Norge ja... Nä, blir 2-2. Trodde ett tag att jag möjligen skulle kunna ta honom i den andra matchen på classic map, men killen cashar in 20 friska arméer på de sex första korten och sen kunda jag sluta hoppas på det. Så det blir en 5:e och avgörande där.
Ralfbuske wrote:Skriv in mig i SM!
Lufsen75 wrote:Ralfbuske wrote:Skriv in mig i SM!
Karta och hemmasettings tack.
Ralfbuske wrote:Lufsen75 wrote:Ralfbuske wrote:Skriv in mig i SM!
Circus Maximum
freestyle, escalating, ingen fog of war, unlimited
Phlaim wrote:Ralfbuske wrote:Lufsen75 wrote:Ralfbuske wrote:Skriv in mig i SM!
Circus Maximum
Har ett svagt minne av att freestyle inte tillåts?
Iaf, jag vill ändra mina settings till no cards istället för esc.
Phlaim wrote:Ralfbuske wrote:Lufsen75 wrote:Ralfbuske wrote:Skriv in mig i SM!
Circus Maximum
Har ett svagt minne av att freestyle inte tillåts?
Iaf, jag vill ändra mina settings till no cards istället för esc.
Steelmind wrote:Jag är med!
Arctic, no cards, seq, fog precis som vanligt
Users browsing this forum: No registered users