Sorry dat er nog geen nieuwe updates zijn, maar ben voor mijn werk deze week niet veel thuis geweest. Dus ook geen internet. Van het weekend zal ik alles updaten en meer games aanmaken indien nodig.
Al Capone 69 wrote:Of komen er nog games in dit tweede deel??
Greetz
Om je antwoord te geven op je vraag, Al Capone:
- Ja, je speelt net als
Deel 1 4 games. En wie doorgaan naar
Deel 3 kun je vinden op de tweede post.
Verder is het logisch dat in dit toernooi alleen de niet geëlimineerde punten krijgen.
Sierra_Leon heeft het heel goed verwoord en verder wil ik er aan toevoegen dat het gaat om een verhaallijn die zich afspeelt zoals in de middeleeuwen. En in die strijden tegen andere ridderorden elimineer je ook je eigen troepen niet. Wel kan je ze zo strategisch neerzetten, dat leden uit jouw ridderorde sneuvelen in de strijd, waardoor jij sterker kan worden. Maar doe het dan zo, dat het niet opvalt
Verder ben je niet voor niks Ridder en jouw doel is om
Koning der Lage Landen te worden en te regeren over alle volkeren in dat land..... en dan ga je door het vuur. Want de leden uit jouw ridderorde willen ook Koning worden en er kan er toch maar één zijn
Dus probeer op een strategische sluwe wijze alle ridders uit jouw ridderorde te vriend te houden, maar tegelijkertijd wil je ze ook keihard onderuit halen. Da's dus de strategische climax (of zoals
Sierra_Leon mooi heeft verwoord: extra dimensie) in mijn verhaallijn
Succes dus allemaal en uiteraard wel eerst alle info lezen voordat je je gaat joinen in een toernooi
Grtz
MarVal