Wij houden van Nederlandstalig dubbels 1 een 8 team dubbels KO toernooi. Iedereen mag meedoen ongeacht rang, nationaliteit, aanwezigheid en activiteit of premium status. Het enige vereiste is dat je de Nederlands taal beheerst.. De gebruikte map wordt Dass Schloss..... automatische plaatsing, sequentieel, exponentiƫle kaarten, enkelvoudige verplaatsingen en bewolkt (Auto, seq, esc, chained, foggy.)
In ronde 1 wordt ieder team tegenover een ander team gezet. De selectie wordt gemaakt door gebruik van random.org. Om door te gaan naar de volgende ronde dien je te winnen. Ronde 2 heeft 4 teams. Hierbij wordt je tegenstander bepaald op basis van het aantal rondes dat nodig was om te winnen volgens de methode 1-4 en 2-3. Ronde 3 is de finale.
Additionele regels: Je hebt 48 uur om je spel te beginnen, waarna nog een laatste maal een invite wordt gestuurd, mocht je dan nog falen op te komen dagen dan wordt er een substituut gebruikt in overleg met mij. Ik zal elke speler uitnodigen via persoonlijk bericht (PM) en een bericht in dit draadje.
VRAGEN of OPMERKINGEN?, Hier stellen of via PM.
Om mee te doen hoe je alleen maar hier een bericht achter te laten. Als je geen partner hebt, dan wordt je samengevoegd met een andere losse aanmelding. Een reserve is nodig in het geval van uitval.
Veel plezier
SirSebstar
Spelers die zich hebben aangemeld Team 1 SURVIVED ROUND 1 19 beurten SirSebstar uptothemax
You couldn't make something like that up could you
Ze dachten al dat het een grap van mij was omdat ik zijn sitter ben en het vlaggetje Nederlands was. Nota bene heeft tyche73 de tweede helft van vorig jaar veel in Nederland gewerkt, dus dat zou de confusie nog groter hebben gemaakt. Nu werkt hij in Zweden dus dat maakt het iets eenvoudiger.
You couldn't make something like that up could you
Ze dachten al dat het een grap van mij was omdat ik zijn sitter ben en het vlaggetje Nederlands was. Nota bene heeft tyche73 de tweede helft van vorig jaar veel in Nederland gewerkt, dus dat zou de confusie nog groter hebben gemaakt. Nu werkt hij in Zweden dus dat maakt het iets eenvoudiger.
Ja, ongelofelijk he! We hebben een aantal PM's uitgewisseld, leek me niet meer dan logisch. De herkomst van zijn naam is echter een stuk spannender dan die van mij